maandag 20 april 2015

Best friend tag met Nina

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik alweer mijn tweede echte post voor jullie. Vandaag heb ik voor jullie een tag: The best friend tag! Een tag houdt in dat je vragen beantwoordt in een bepaalde categorie. Ik heb de tag in de categorie best friends gekozen. Ik heb deze tag gedaan met mijn beste vriendin Nina. Dit is haar blog: www.ninablogtnu.blogspot.nl Laten we gaan beginnen!


1. Hoe en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?
Nina: Op de kennismakingsdag van de middelbare school

Inés: We hebben elkaar ontmoet op school. We kwamen in de 1e bij elkaar in de klas en nu zijn we beste vriendinnen!

 2. Wat is je favoriete herinnering samen?
Nina: Kamperen in de zomervakantie! 

Inés: Dat we naar de Efteling gingen en dat we gingen kamperen.

 3. Beschrijf elkaar in één woord.
Nina: lief

Inés: Fabulous

4. Wat is je droombaan?
Nina: Een eigen patisserie in het centrum van Utrecht beginnen 

Inés: Ik weet nog niet precies wat ik later wil worden

5. Wat is je favoriete make up merk?
Nina: Chanel 

Inés: Ik draag geen make-up naast mascara, maar ik vind Maybeline wel fijn als mascara

 6. Waaraan erger je heel erg?
Nina: Aan mensen die hun vingers aflikken 

Inés: Mensen die smakken of heel vies eten haha

 7. Waar in de wereld wil je nog met diegene naar toe?
Nina: Naar zeeland in een zomervakantie over een paar jaar 

Inés: Naar Amerika en Ibiza!

8. Bij wie duurt het langer om klaar te zijn in de ochtend?
Nina: Ines, ze heeft veel meer tijd omdat ze naast de school woont

Inés: Ik weet niet precies maar ik denk dat ik langer bezig ben in de ochtend.

 9. Favoriete seizoen?
Nina: Lente!

Inés: Zomer natuurlijk!

10. Favoriete song op dit moment?
Nina: Four five seconds 

Inés: Four five seconds van Rihanna

11. Hakken of gympen?
Nina: Gympen! 

Inés: Gympen

12. Lievelings dier?
Nina: Pinguïn 

Inés: Zeehond

 13. Als je huis afbrandde en je familie is in orde wat zou je nog meenemen?
Nina: Mijn telefoon 

Inés: Mijn telefoon

14. Samsung of iPhone?
Nina: Iphone 

Inés: iPhoneee

15. Heb je een youtube account?
Nina: nee

Inés: nee

17. Wie is langer met make up bezig?
Nina: Geen idee, ik denk even lang

Inés: Ik heb geen idee

18. Wie kan mooier zingen?
Nina: Ines 

Inés: Nina

19. Justin bieber of One direction?
Nina: Allebei niet, maar dan toch maar one direction 

Inés: One Direction denk ik, maar ik ben geen fan.

 20. Skinnybroek of spijkerbroek?
Nina: Skinnybroek

Inés: Skinnybroek

Dit was onze tag alweer. Kijk ook zeker even op het blog van Nina!
xxx Inés

1 opmerking:

  1. Hoi Inés,
    Leuke en mooi vormgegeven blog.
    Vraag 8; formuleren: Bij wie duurt het langer....? In de inleiding staat je beantwoordt niet goed gespeld.
    Wat goed dat je al zo ver bent met de recensie. heb je gekeken of deze aan alle criteria van het bouwplan voldoet?
    Fijn weekeinde en veel plezier op Koningsdag.

    BeantwoordenVerwijderen